Płatność tylko Online

payu

Jak działa serwis wyszorujemy.pl ?

Jesteśmy nowoczesną firmą sprzątającą łączącą klientów ze pracownikami.
Serwis internetowy wyszorujemy.pl zatrudnia pracowników w celu organizowania usług sprzątania domów, pomieszczeń biurowych i innych lokali użytkowych.

Cały proces zamawiania sprzątania zajmuje dosłownie chwilę:
-wpisujesz swój kod pocztowy,
-wybierasz termin sprzątania oraz jego czas,
-płacisz bezpiecznie online kartą kredytową lub debetową tak jak za zwykłe zakupy online.
-pracownik kontaktuje się z Tobą
-sprzątamy

Czym różnimy się od innych firm sprzątających ?

Jesteśmy firmą sprzątającą, która łączy naszych klientów z zaufanymi pracownikami. Nasi pracownicy mają doświadczenie i świadczą usługi na wysokim poziomie. Stawka godzinowa jest stała, a sposób płacenia jasno zaprezentowany na naszej stronie dzięki czemu zawsze wiesz ile płacisz i masz pewność że nie ma ukrytych dodatkowych kosztów.

Jak wygląda rejestracja ?

Składając pierwsze zamówienie wpisujesz swój e-mail, nadajesz własne hasło i wypełniasz niezbędne dane. Po wysłaniu zamówienia Twoje konto aktywuje się.

Zapomniałeś/łaś hasła ?

Nie ma problemu. Na ekranie logowania jest opcja „nie pamiętam hasła?” Wpisujesz swego e-maila i dostajesz nowe hasło.

Czy mogę zaufać pracownikowi ?

Tak. Nasi pracownicy przechodzą rozmowy rekrutacyjne. Sprawdzamy ich referencje oraz przeszłość w Krajowym Rejestrze Karnym. Nasze usługi są też ubezpieczone, co oznacza, że możesz nam zaufać w 100%, a Twój lokal jest bezpieczny.

Potrzebuję pracownika na „już” da się ?

Od złożenia zamówienia do jego realizacji musi minąć minimum 24 godziny. Wynika to z powodów czysto organizacyjnych. Pracownik musi zaplanować swój dzień. Jednak jeśli potrzebujesz usługi bardzo szybko – zadzwoń – spróbujemy Ci pomóc.

Czy mogę zostawić klucze od lokalu pracownikowi ?

Jeśli chcesz zostawić pracownika samego w domu pamiętaj, że robisz to na własną odpowiedzialność. Możesz dać klucze bezpośrednio pracownikowi przy pierwszym spotkaniu. Możesz też zostawić klucze w naszej siedzibie, a my przekażemy je osobie, która będzie u Ciebie sprzątać.

W jaki sposób odbywają się płatności za usługę ?

Za zamówienia składane online płacisz kartą kredytową lub debetową, natomiast zamówienia składane telefonicznie rozliczane są gotówką po skończonej pracy z pracownikiem, który wykonał usługę sprzątania.

Ile kosztuje sprzątanie ?

Koszt godziny sprzątania Twojego lokalu (domu, mieszkania, biura, instytucji) wynosi zawsze 38 złotych brutto (po uwzględnieniu zniżek i promocji), natomiast koszt sprzątania po remoncie lub po budowie wynosi zawsze 50 złotych brutto (po uwzględnieniu zniżek i promocji). To ty wybierasz ilość godzin na jaką wynajmujesz pracownika. W wybranym przez Ciebie czasie pracownik może prasować, myć okna, sprzątać. Pełna kwota usługi to ilość godzin sprzątania pomnożona przez koszt godziny.

Czy płatności online są bezpieczne ?

Tak. Przy przetwarzaniu płatności współpracujemy z firmą PayU, która posiadają status krajowej instytucji płatniczej nadany przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Możesz przeczytać więcej o PayU na stronie internetowej: www.payu.pl

Czy mogę zapłacić gotówką ?

Nie. Wszystkie płatności odbywają się online kartami kredytowymi lub debetowymi.

Czy mogę dostać fakturę za sprzątanie ?

Tak. Będziesz mógł ją pobrać bezpośrednio z naszej strony logując się na swoje konto na stronie wyszorujemy.pl .Faktura do pobrania będzie dostępna w przeciągu 5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za sprzątanie w zakładce „dokumenty”.

Co zrobić jeżeli płatność za sprzątanie nie została pobrana z Twojego konta ?

Możesz nie posiadać wystarczających środków na koncie. Sprawdź limity autoryzacyjne, czyli limity transakcji internetowych w Twoim banku - jeżeli nie były wcześniej przez Ciebie zmieniane, będzie trzeba odpowiednio je zwiększyć.

Czy muszę zapewnić swoje środki czystości, czy pracownik przynosi je ze sobą ?

Co mam zrobić, gdy nie jestem zadowolony z usługi ?

Jeśli nie jesteś zadowolony ze sprzątania i uważasz, że pracownik zrobił to źle i niedokładnie, powiadom nas o tym. Posprzątamy jeszcze raz całkowicie za darmo, lub zwrócimy Ci pieniądze.

Jak mogę anulować zlecenie ?

Możesz anulować zlecenie wysyłając do nas na adres e-mail: biuro@wyszorujemy.pl taką prośbę. Jednak anulować zlecenie bez konsekwencji możesz na 48 godzin przed rozpoczęciem sprzątania. Jeśli zdecydujesz się odwołać sprzątanie na mniej niż 48 godzin przed jego rozpoczęciem, będziemy musieli pobrać opłatę manipulacyjną w wysokości 35 zł brutto.

Dodatkowe usługi

Wypełniając zlecenie, możesz domówić dodatkowe usługi takie jak prasowanie, mycie okien. Wystarczy, że zaznaczysz wybraną usługę przy składaniu zlecenia. Za usługi te nie płacisz dodatkowo nic. Liczy się czas pracy pracownika.

Jak mogę zostać pracownikem wyszorujemy.pl

Wypełnij formularz na naszej stronie w zakładce „szukasz pracy”. Jeśli Twój formularz przejdzie pierwszą fazę rekrutacji, odezwiemy się do Ciebie i zaprosimy Cię na rozmowę.

Czy Wasi pracownicy są ubezpieczeni ?

Wszystkie nasze usługi są ubezpieczone.
Posiadamy polisę ubezpieczeniową (OC) na kwotę 500 tyś. złotych. Dlatego w przypadku sytuacji losowej, uszkodzenia rzeczy/nieruchomości zalecamy następujące kroki:

Po pierwsze skontaktuj się z nami - przedyskutuj z nami całą sprawę i spróbuj dojść do porozumienia.

Ubezpieczenie lokalu - sprawdź warunki ubezpieczenia Twojego lokalu od wszelkich szkód.

Ubezpieczenie wyszorujemy.pl: jesteś dla nas najważniejszy, zatem pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu. Możemy pokryć straty z naszego ubezpieczenia, pamiętaj jednak, że franszyza redukcyjna wynosi 1 tys. zł w odniesieniu do szkód rzeczowych oraz minimum 10% w odniesieniu do szkód spowodowanych wadliwym wykonaniem prac.

Co mam zrobić, kiedy mój pracownik będzie nieosiągalny ?

Może się tak zdarzyć, że wybrany przez Ciebie pracownik np. zachoruje lub spotka go inny wypadek losowy, ale my oczywiście postaramy się znaleźć odpowiednie zastępstwo, ale najpierw zadzwoń do nas lub napisz e-mail, a my w naszej bazie poszukamy osoby, która spełni Twoje oczekiwania i która sprzątnie Twój lokal abyś był w pełni usatysfakcjonowany naszymi usługami.

Jak nawiązać kontakt ze pracownikiem po zatwierdzeniu zamówienia ?

Pracownik po zatwierdzeniu zamówienia skontaktuje się z Tobą sam. 

Dane kontaktowe Twojego pracownika znajdziesz w szczegółach zamówienia, do których będziesz mieć również dostęp po zalogowaniu.

Mój pracownik skończył pracę przed końcem zamówionego czasu. Co mam zrobić ?

Pamiętaj, że płacisz za faktyczny czas sprzątania. Jednak aby uniknąć w przyszłości takich sytuacji zaznacz opcje dodatkowego sprzątania na wypadek, gdyby Twój pracownik wyrobił się z innymi czynnościami szybciej.

W jakich godzinach mogę się kontaktować z biurem serwisu wyszorujemy.pl ?

Logować się na naszej stronie wyszorujemy.pl i składać zamówienia możesz codziennie o każdej porze dnia i nocy. Telefonicznie możesz się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 900 – 1500. Możesz też napisać do nas maila. Odpiszemy w godzinach pracy.

Czy mogę wystawić ocenę mojemu pracownikowi ?

Jak najbardziej. Każdy pracownik ma swój profil i po każdym sprzątaniu możesz wystawić o nim opinię za co będziemy Ci bardzo wdzięczni !


 

Koszt dojazdu

  • Białystok: dojazd gratis
  • Okolice Białegostoku: od 15 do 25 zł brutto
 

Oferujemy usługi w miastach

  • Białystok
    • Choroszcz
    • Czarna Białostocka
    • Łapy
    • Supraśl
    • Wasilków
    • Zabłudów
    • i okolice

wyszorujemy.pl

O firmie:
kontakt:
    biuro@wyszorujemy.pl
CREATED BY ZagrajSam